All I want for x-mas is you...

Det blir tydligen ingen snö ( buhu ) på julafton men det kommer vara minusgrader och soligt.
Skönt att det inte blir plusgrader i alla fall!
Det känns inte alls som om det är jul snart, eller är det bara jag?
Julkänslan försvinner lite för varje år ju äldre man blir.
Dom säger att det vänder när man får barn?
Min hund tigger clementinskivor av mig, vi äter varannan.
Han är söt.
Idag ska jag spela Spyro, träffa Emmy och byta klappar samt fika och sen är det lite julstök i vanlig ordning...
Den där förbannade hjärnskakningen sitter verkligen i och förpestar min tillvaro.
Happy thoughts, happy thougts...

Den här låten ger lite julkänsla dock.
Jag vet inte om det där kalllas dans det hon gör men skit samma.
Hon hoppar runt som en... som en... jag vet inte vad!
Mariah har varit lite snygg en gång i tiden, det var kul att se.
Surt för hennes del att det var 1994 bara!


Kommentarer
Postat av: räka

jag längtar tills vi ses..

Söta kommentarer 2008-12-22 @ 12:04:26
Postat av: jennie

räka: jag meeeeeeeeed. miss u like crazy.

Söta kommentarer 2008-12-22 @ 12:09:26
Blogg: http://itismethatisher.blogg.se/
Postat av: räka

detsamma <3 <3 <3



men hur mår du honey?

Söta kommentarer 2008-12-22 @ 12:19:17
Postat av: Sandra

god jul till dig och din lilla familj vännen :)

Söta kommentarer 2008-12-22 @ 21:15:05
Blogg: http://sandragustav.blogg.se/lillafamiljengustav

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback