Believe, inspire, dream.

Jag har tagit ledigt idag, himla skönt.
Dock så lyckades jag tappa (haha!) motorhuven rätt ner i skallen när jag kollade oljan så jag har nog hjänskakning light nu.
Mår illa och är lite yr.
Jag fattar inte hur jag lyckas med allt?
Jag fikade med Sara och Sandra på Lakaos, det var mys.
Jag och Sandra bytte julklappar med, titta vilken fin korg jag fick av henne!
Tusen tack hjärtat!



Jag och Sara var på Rusta samt A6 en liten sväng och jag köpte ett par ballerinaskor med nitar, ett armband med texten believe, inspire och dream.
Nagelfilar fick också följa med, mina har en tendens att försvinna.



Armbandet fanns på Rusta, tro det eller ej.
Jag gillar det massa.



Jag vilar nu eftersom det snurrar lite för mig men senare kommer Ida och vi ska ha lite filmkväll, trevligt.

Kommentarer
Postat av: räka

sånt armband har jag med köpt! hahaha.ofta vi inte är lika.

Söta kommentarer 2008-12-19 @ 18:47:08
Postat av: jennie

haha. ooovanligt ;0)

Söta kommentarer 2008-12-20 @ 15:45:24
Blogg: http://itismethatisher.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback