Jag gjorde upp en eld för dig och nu brinner hela skogen.

Usch, vad det har varit mycket den senaste tiden.
Jag är nog tröttast i stan, for real.
Höll på att somna hela vägen till Mullsjö igår imorse.
Fick veva ner rutan, sjunga, slå på mig själv och ja... ni förstår.



Hittade en hel del skoj, det som är till mig får ni se.

1. Väska, trosor, brännskivor, plastfordral till skivorna, strumpor, stayups, plåster ( ! ) och en kökstång.
Den där tången inhandlas varje gång jag är på Ullared, vart tar mina tänger vägen egentligen?



2. Stuprörsjeans, mössa med boll, pennor med choklad- och jordgubbskräm i och smak till bubbelvatten.
Älska att de ibland tar in märkesjeans och rear ur för 100 kronor!
Det är kärlek, hellre en hundralapp än tjugo stycken right?



3. Kjol med avtagbar överdel samt oversize t-shirt.



4. Duschcreme, dagbok för 2009, TP snabbspel -killar vs. tjejer, överlack som ger en stenhård yta, märkpennor till brännskivor och starkt superlim till naglar samt lite tidningar.



5. Kedja till nycklarna, klocka, lipgloss, armband och Flilippa K- kopior i form av muggar.



6. Snacka om Guesskopia eller vad?
Haha.
Men den var i förvånansvärt bra kvalitet med lädret och liknande så jag slog till.



7. Stora kyrkljus med lång brinntid.
Dock så är inte de från Ullared, Tommie köpte dem till mig.



Trots att jag hävde i mig Red Bull på hemvägen så gick det inte och mamma fick köra lite mer än halva biten.
Jag somnade på en gång när jag satte mig på passagerarsätet.
Det jobbiga var turen hem sen, mellan Mullsjö och Jönköping.
Jag har aldrig varit så rädd att köra av vägen som jag var då.
Var över på fel sida några gånger men jag överlevde, thank god.
Däckade hemma med.


Idag ska jag fika med Emmy om en stund.
Mys, vi har inte setts på ett tag.

Nu- bränna skivor.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback