To die for.



Det är mössa som gäller nu, även om man ser ut som en jättebebis.
Skönt är det i alla fall.



Tommie badade med Gucci innan, haha.
Det var lite svårt att fota honom eftersom han skakade på sig hela tiden.



Dagen mat blev kyckling med smak av curry och grillkrydda, sallad med gurka, rödlök och paprika samt en massa parmesanost.
Snabbt och gott!



Jag har jobb till sent i natt.
Wish me luck...
Räka ska med till jobbet imorgon för att se hur det är.
Det kanske blir som så att hon börjar hos oss.
Vore ruskigt skoj så håll era tummar och tår!



Jag har sagt det innan och jag säger det igen, Huskvarnas utsikt är to die for.

Kommentarer
Postat av: räka

jag håller ju iaf tummar, tår, hårström, läppar, ögon,näsor (jag har fler!) och navlar.

god damn it.

Söta kommentarer 2008-12-14 @ 22:08:40
Postat av: jennie

jag vill jag vill jag vill!!!!

Söta kommentarer 2008-12-15 @ 01:21:00
Blogg: http://itismethatisher.blogg.se/
Postat av: sandra

Mysig mössa! Jätte fin :)

Söta kommentarer 2008-12-15 @ 10:46:58
Blogg: http://jagklararmigalltid.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback