A new dance crew?



Jag är seriös.
2 gånger i veckan ses vi ett gäng hos mig och så dansar vi , fikar och har kul.
Vad tror ni om det?
Vi behöver vara minst tre tror jag, gärna fyra.
Planerings-och-lära-känna-varandra-möte nästa vecka kanske?
Skriv ditt namn och mobilnummer i kommentarerna!
Jag bor centralt på Väster i Jönköping så det är inte svårt att ta sig hit.

Jag har shitloads med ärenden idag och kanske jobbar en sväng med om jag hinner.
Sedan blir det promenad runt Munksjön med Ida och därefter fika med Emmy.
Kanske bio med älsklingen sen...
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Japp jag har dansat street i nästan fyra år, och har dansat i stort sett hela mitt liv :)

Och jag ställer! Ska försöka få med några till. Och jag kan nog skaffa lokal där vi kan va :)

kramar

Söta kommentarer 2008-11-07 @ 14:58:02
Blogg: http://byannamaria.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag kan titta på?

Söta kommentarer 2008-11-07 @ 20:52:41
Blogg: http://sandragustav.blogg.se/lillafamiljengustav

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback