Born to be... cheeeap.

Jag älskar den reklamen.

Om man bortser från en liten ( stor ) incident som har med en sekt att göra så går jobbet bra.
Vad som är mindre bra är at jag mår skitilla och är tung i huvudet hela tiden.
Om ni undrar varför jag är osoical.
För jag orkar knappt tänka.
Tommie kommer hem med kinamat snart som jag förhoppningvis får behålla i magen.
Hoppas att illamåeendet lägger sig för jag har en idé till en efterrätt som kan bli ruskigt god.
Är det fler än jag som mår såhär?
Verkar vara något som går...



Jag skojar inte när jag säger att Gucci ofta låter som den hunden...

Kommentarer
Postat av: Anonym

både jag och mamma ha mått sådär konstigt samt att pappa fick ngt liknande nu i fredags. så de ä nog något som går tyvärr... hoppas de blir bättre snart. puss

Söta kommentarer 2008-11-23 @ 15:54:42
Blogg: http://wwwsaraclaesson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback