Goose bumps.



Det är en färgbild, helt sjukt grått på vägen upp till Stockholm och Ludvika.

I teorin:
- Vi ska bara upp och utbilda de nya och snacka lite och gå ut på fältet med dem.

I praktiken:
- En konferenslokal fylld med mycket folk och jag ska upp på en pidestal och respresentera företaget. Blir presenterad som topp-någonting och allt snurrar. Men det gick bra. Jag fick dem att skratta och jag älskar verkligen företaget och då är det lätt att prata. Sen att jag fixade mig en massa provision är ju inte heller fel. Men fuck vad kallt det var i Ludvika! Jag ska aldrig flytta uppåt landet.

Idag:

- Skriva artiklar.
- Läsa nya numret av Chic.
- Posta julkort.
- Skicka paket.
- Hämta ut paket med allas julklappar.
- Besöka apoteket.
- Åka ut och intervjua.
- Se på Street Kings med älsklingen.

Och.
Jag skiter i om den här filmen är klychsig och så b att det inte är klokt men när den innehåller såna här dansscener så kan man inte annat än ääälska den.
Slutet är fab.
Åh, jag vill dansa igen.
Någon som känner för att ses ett gäng och dansa lite streetdance på skoj någon dag i veckan och spela in lite moves?
Vi kan vara hos mig.
Se hela!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ställer lätt tjejen :D

Fasen va skoj det skulle va!

Och jag skulle nog få med några av mina old dancemets också. Som sagt, jag ställer. Kramar

Söta kommentarer 2008-11-06 @ 13:24:02
Blogg: http://byannamaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

eyyy nu tror jag jag har listat ut vaför du ville ha min adress innan hihihi. iam clever :P

tihihihihihi

Söta kommentarer 2008-11-06 @ 16:56:59
Postat av: bella

ja fy sjutton va kul!

ingen aning om vem du är eller nått, men bor du i jkpg? lätt att man ställer :D haha.

Söta kommentarer 2008-11-06 @ 23:17:48
Blogg: http://bellanotte.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback