Deadline.

Alltså, tiden.
Tiden är ett förbannat påhitt som aldrig fungerar som den ska.
Antingen har man för lite eller för mycket av den.
Balansen är oåtkomlig.
Sitter bakom okrossbara rutor, bara för att retas.
Jag var helt slut igår, egentligen skulle jag ha skrivit två veckors artiklar.
Har ni någon aning om hur mycket det är?
Oh my gosh!



Ställde klockan på halv nio idag, tänkte snooza till nio och sätta igång att skriva då.
Deadlinen är i eftermiddag någon gång, då ska skiten tryckas.
Tror ni inte att puckojennie somnar om?
Klockan är for fuck sake snart tolv.
Jag måste tvätta, städa, julpynta, skriva tusen artiklar, intervjua, handla saker till imorgon och baka idag.
Får man kombinera uppiggande tabletter, Berocca och Redbull?
Vore bra annars är jag lite körd.
Jag som ville inviga min nya steppmaskin.

Imorgon är jag mer antik än idag.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback