Stort. Större än jag någonsin trott. Det snurrar i min skalle.



Ljushållare med underbara dofljus med 15 h brinntid är nästan ett måste nu till vintern när man myser mycket inomhus.
Nya favoritdoften heter sea beach.



Gucci tar efter sin matte och tuperar Saras hår, haha.
V lunchade på en "Italienare och en grek".
Mycket smakligt.
Jag är helt slut men ska åka och jobba om en liten stund.

Familjen- Det snurrar i min skalle ( vilken video! )
Movitz- Äppelknyckarjazz
Alice in Videoland- Cut the crap
Maskinen- Segertåget

"Jag
gjorde upp en eld för dig
och nu brinner hela skogen
Nu
vet jag vad du kommer o säg
och det känns som första gången
Kom
vi visar dom att det är vi
men det visste alla redan
Ut
springer du iväg med mig
ja hör du hur dom sjunger?"

All form av uppiggande saker tages tacksamt emot.
Jag är redan pumpad med Berocca och Vitamin Defense dock.

Kommentarer
Postat av: Sandra

tack! och ja visst är det fint med svart :). och jennie inte kan vi ta dina saker :)(angående barbapapan) men tack ändå:). kram

Söta kommentarer 2008-12-01 @ 21:42:44
Blogg: http://sandragustav.blogg.se/lillafamiljengustav

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback