Now hold on to me pretty baby, if you wanna fly.

Haha, jag är redan trött på snön på bloggen så jag tar bort den nu...



1. Maskinen- Segertåget
2. Alex Gaudino- Destination Calabria
3. Shiny Toy Guns- Le Disko
4. Familjen- Det snurrar i min skalle
5. Lazee- I'm not pop
6. Förstörda för livet- Pappa betalar
7. Lady Gaga- Poker face
8. Britney Spears- Circus
9. Kanye West- Love locked down
10. Sam Sparro- Black and gold
11. Britney Spears- Candy from strangers
12. Santogold- Les artistes
13. Brandy- Right here
14. Eric Prydz- Pjanoo
15. Lazee- Slowmotion
16. En Vouge- Free your mind
17. Britney Spears ft. Busta Rhymes- Womanizer ( remix )

Oh yes, shake what ya mama gave ya...

Kommentarer
Postat av: räka

jag saknar dig som fasen..

Söta kommentarer 2008-12-11 @ 23:08:25
Postat av: jennie

jag dig baby...

Söta kommentarer 2008-12-14 @ 11:58:13
Blogg: http://itismethatisher.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback