Du omsluter mig på alla sidor.

Jag fyller år om två dagar och det skrämmer mig lite att jag inte har tänkt på det förrän i princip nu.
Vad hände med "planerarjennie"?
Jennie som engagerar sig i att det ska vara matchande servetter och tallrikar ungefär.
Hm?
Jag har inte ens planerat fikat!
Oh lord, it is so not like me.
Vad har det blivit av mig i år?
Ett år visare men också ett år närmare hängbröst och botoxbegär.
Fast än så länge sitter allt där det ska och botox är läskigt.
Carola är läskig.
I think I made my point.
I övrigt är jag död.
På riktigt.
Jag ser liksom allt lite från ovan, det är inte jag som lever i stressen och skiten, jag bara observerar den och ryser.
Det är mycket nu.
På alla fronter.
Frontalkrock från alla håll.
Du omsluter mig på alla sidor men ändå är det helt tomt.
Jag petar lite omkring mig och det är definitvt inte något som umsluter mig mer än problem.
Och dom går aldrig att faktiskt ta på.
Tro mig, jag har testat.



Tyvär så blir det inget på julbord på ett slott i Växsjö i helgen med allt betalt.
Jag ska jobba och passar då även på att åka till Ullared med mamma.
Bara mamma.
Jag tycker om henne och jag behöver prata.

Nu ska jag fortsätta läsa mina böcker inom nya favoritämnet manipulation.

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch nej jag hatar detta. jag lovar att vi har skickat virus emellan oss på vandrarhemmet så de är väl därför.. usch ja.. ses på torsdag :D

puss <3

Söta kommentarer 2008-12-03 @ 11:37:49
Blogg: http://wwwsaraclaesson.blogg.se/
Postat av: jennie

yesyes det är piss men vi lever...

Söta kommentarer 2008-12-03 @ 12:32:27
Blogg: http://itismethatisher.blogg.se/
Postat av: Sandra

ja hissen är såååå jobbig ;). jag ska på julbord på fredag annars hade jag kunnat komma och fika. men ja, nu kan jag inte alltså. det blev nästan lite krångligt där? haha :D

Söta kommentarer 2008-12-03 @ 21:33:24
Blogg: http://sandragustav.blogg.se/lillafamiljengustav

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback