Filmkärlek = Lovefilm.

Det är kusligt och kallt om kvällarna nu...



Känner mig sunkig, blek och sliten idag, usch.
♥ Tommie fyller år på söndag, mys.
Dock så har han lite åldersnoja så han vill sluta fira men det går inte för sig om jag får berstämma ( vilket jag gör, haha! ).
Jag blev medlem i Lovefilm idag, himla bra grej.
Det är mycket billigare än att hyra film och man bokar filmerna via nätet och så skickas dom till brevlådan.
Hur smidigt är inte det?
Filmerna som kommer nu är Horton, Flightplan, Step up och första säsongen av Two and a half men.
Jag har bokat upp mig på Wall-e också som kommer nästa vecka!
Den är jag riktigt sugen på.

Kommentarer
Postat av: räka

ÅH.VAD SÖT DU ÄR.

du är jättefin i din jacka hun. indeed.

Söta kommentarer 2008-11-13 @ 22:49:42
Postat av: Anonym

walle är jättesöt :P längtar till imon . nu ska ja plaska massa

pussssss

Söta kommentarer 2008-11-14 @ 09:55:44
Blogg: http://wwwsaraclaesson.blogg.se/
Postat av: jennie

räka: men va? jackan är fin men jag ser verkligen ut som skit på den bilden. det var för att illustrera hur sliten jag ser ut, haha. jag tycker om dig massa. säg bara vilka dag du kan nästa vecka så ses vi. puss

Söta kommentarer 2008-11-14 @ 11:06:14
Blogg: http://itismethatisher.blogg.se/
Postat av: räka

haha,jag tycker du är jättefin.

jag kanske kan komma förbi typ..hm.eventuellt en stund på söndag?

jag ska nämligen fika med en kompis i stan då tror jag.

jag tror det skulle funka.kan du nån gång på söndag? <3

Söta kommentarer 2008-11-14 @ 13:33:15
Postat av: räka

för övrigt, haha, misslyckad tjej som inte kan illustrera hur sunkighet är : : : : : :.

(nej,du är jättelyckad.men Inte på att vara ful)

Söta kommentarer 2008-11-14 @ 13:33:59
Postat av: räka

kan inte vi kolla på madagaskar 2 nån gång förresten? hahaa.det är en film jag vill se med DIG.

Söta kommentarer 2008-11-14 @ 13:34:38
Postat av: jennie

jag VAR sunkig. och så försökte jag poppa till mig lite idag genom att tagga till luggen lite i nåt desperat ryck. det ser bara tragisk ut. men. madagaskar låter bra! bio du och jag? puss

Söta kommentarer 2008-11-14 @ 23:05:11
Blogg: http://itismethatisher.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback