Taggtråd gör ont.



Jag älskar mina nya stövlar även om jag ser lite ut som en skogshuggare i dem!
Otroligt sköna och rejäla i skinn och mocka.
Jag jobbade i skogen idag och det var så mörkt att jag inte ens såg min hand framför mig så jag snubblade in i taggtråd två gånger.
Väldigt... eh... underhållande.
Skaffa lyktor på landet folk!
Alla julklappar är köpta och inslagna nu, skönt att ha det gjort.
Imorgon ska jag träffa Sara på förmiddagen, sedan ska jag jobba.
Kvällen kommer tillbringas med Emmy, fast vad vi ska göra har jag ingen aning om.
Men det kommer bli bra.
Det blir det alltid.

Kommentarer
Postat av: bella

det låter sjukt kul! vad tänker du dig för stil/stilar? :D

på tal om dans så är det en dansworkshop på brunnen med några som vunnit sm i hiphop eller något, den 6 dec tror jag det var. bara ett litet tips :)

Söta kommentarer 2008-11-15 @ 19:00:44
Blogg: http://bellanotte.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback