Yesterday... ( all my trouble seemed so far away )

Jag hade en riktig egodag igår och det behövdes.
Valde att vara ledig ( skönt att jag kan göra så! ) och jobbar hårt i fyra dagar nu istället. 
Mår en aaaning bättre och hoppas verkligen att det förblir så för jag har saknat Göteborg.
Det är faktiskt först efter att jag och Tommie träffades som Göteborg inte känns som hemma längre.
Och vet ni?
Berocca är skitbra, köp!
På tal om köp så köpte jag två saker igår.
En Louis Vuitton sele samt ett koppel till lillkillen i julklapp och...


... en liiiten bärbar dator.
Den kommer verkligen hjälpa mig i jobbet, det är inte smidigt att kånka runt på den vanliga bärbara.
Den här har touchscreen och man skriver med hjälp av en liten pekpenna.


Åkte till mamma och pappa igår, de bjöd på en riktigt krämig och god lasange.
Huset ska målas grått med vita knutar i vår, det kommer bli fint.
Gucci blir alltid så glad över att träffa Rex.
Känns skönt att ha hundvakt när man t.ex ska iväg som nu i helgen!



Visst ser det juligt ut med kälken och all snö?



Fick en parfym också.
Den stavas u-n-d-e-r-b-a-r.
Aigner- Too feminine, spring edition.
Så lätt och fräsch men ändå sticker den ut lite.
Luktar nästan lite pepprigt äppleaktig, fast väldigt lätt.
Nästan lite isig, om ni förstår vad jag menar.



Vi såg "Låt den rätte komma in" på kvällen med, den var sådär.
Både bra och dålig, jag känner mig kluven till den filmen.
Och sist men inte minst, lyssna på den här låten!
Äppelknyckarjazz med Movitz.
En riktig bli-glad-låt och jag gillar videon.



Tranåschefen ringde nyss, det är lite kris på kontoret.
Jag ska jobba där idag och försöka städa upp lite efter vissa andra.
Blir säkert att jag jobbar där hela veckan, eller ja, fram till torsdag i alla fall.
Sen är det Götet som gäller.
Jag kan inte böja min nacke alls åt vänster, det gör sjukt ont.
Lustigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vilken konstig låt men man rycker i kroppen.. härlig

jaaaaa snart götet.. wieeeeeeeeeee

Söta kommentarer 2008-11-26 @ 16:05:15
Blogg: http://wwwsaraclaesson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback