All I want for christmas...

Nu blev visst bilderna väldigt suddiga men jag viker mig för ert tjat ( vänj er inte vid det! ) om min önskelista, haha.
Var inne på bagsandfashion.com och hittade faktiskt en del saker.

ÖNSKELISTA 2008!

Deluxe Handcuffs Gold
( Eller silver men halsbandet i guld är nog snyggast... )



Väskan Andy Brown är underbar, åh...



Klockan Black Starry gillar jag...



... och även den här Diorinspirerade ringen.
Cinta di Dior Gold, storlek 6 i så fall.



Se nu bara till att inte köpa samma saker allihopa!
I övrigt önskar jag mig också:

- Supernintendo med Super Mario spel...
- Svarta eller grå koftor, gärna large för att få dem oversize.
- Svarta strumpor.
- Presentkort på H&M, Kicks, Village eller liknande?
- Svarta strumpbyxor, ej de jättetunna.
- Långa handskar som jag kan ha till min kappa med halvlånga armar. 
- Vanliga svarta fingervantar.
- Massagetid...
- Någon lång kedja att ha om halsen med en hake på som jag kan ha mina nycklar i. ( Någon som känner för att pyssla? )


Kanske kommer på något mer men isåfall lägger jag upp det då.
Nu- work!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sjukt snyggt halsband med handbojorna!!

Söta kommentarer 2008-11-20 @ 18:17:28
Blogg: http://darlingsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi synd att julklappen din redan är färdig... hihi

you gonna love it :P

usss

Söta kommentarer 2008-11-20 @ 20:49:28
Blogg: http://wwwsaraclaesson.blogg.se/
Postat av: Sandra

hehe. jag äger ett supernintendo med super mario OCH donkey kong. enda jag har med det är det enda som behövs. skulle bara göra dig lite aviss ;-). och den där svea-mössan gillar jag skarpt. väldigt fin :)

Söta kommentarer 2008-11-21 @ 09:55:12
Blogg: http://sandragustav.blogg.se/lillafamiljengustav

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback