Do what I want 'cause I can and if I don't, because I wanna.

Jag skrev non-stop ( med undantag för hundens kisserier men jag åt inte ens... ) från och med att jag vaknande till klockan halv åtta då Sara och Minna kom.
Thank God att min chef har ordnat så att jag kan skicka mina papper till Finland imorgon morgon istället annars hade jag varit körd.
Hur som helst så fixade jag deras hår och nu sitter jag och jobbar igen.
Vilken dag!
Egentligen ska jag jobba imorgon men funderar på att slita hela lördagen istället.
Det är inte kul att jobba på sin födesedag.
Jag har varit 21 år i 51 minuter nu och än har det inte hänt något speciellt.



Ses vi imorgon på fika hos mig vid sju?
Ring och bekräfta att ni kommer cutie pies!
Massa grattis till mig, yeah.
Jag är sugen på den där chorizosalamin vi har vi kylen...

Kommentarer
Postat av: Catrine

GRATTIS!! :)

Söta kommentarer 2008-12-05 @ 12:21:38
Blogg: http://catemymate.blogg.se/
Postat av: Camilla

Grattis grattis!

Söta kommentarer 2008-12-05 @ 17:02:14
Blogg: http://darlingsson.blogg.se/
Postat av: räka

grattis för typ hundrade gången. :* tack för igår.

Söta kommentarer 2008-12-06 @ 09:11:37

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback