"The name so nice, gotta say it twice..."

Jag har, hör och häpna, haft en bra dag.
Räka var med på jobbet idag och pratade lite med chefen.
Verkar lite som om hon kommer börja jobba hos oss, eller ja, det lutar åt det just nu.
Vore ruskigt skoj!
Jag handlade saker för mitt presentkort som jag vann för ett tag sen.
Sedan åkte vi hem till Jönköping igen och svullade på Max.
Det var hur freaking gott som helst!
Jag ska aldrig mer till Donken, sanna mina ord!



Jag "köpte" ett nytt obektiv till min Nikon D80 samt en ny mobil.
Jag gillar Samsung, den här var söt och min nuvarande är... inte normal.
Kul att få lite uppskattning för att man kämpar!



Sedan hämtade jag ut paket och åkte till Rusta.
Fick med mig en liten juicepress samt ett av världens roligaste spel till PS2, nämligen Spyro.



Älsklingen och jag ska handla lite på Maxi, det gäller bara att få honom ur sängen.
Vi får se hur det går, haha...
Men sen.
Sen ska jag spela.
Intensivt och länge.
Har letat efter det spelet i hundra år känns det som...

Vad gör ni en måndagkväll?

Kommentarer
Postat av: Sandra

precis det enda som går att äta är Max. resten smakar inte alls bra...

jag vet inte vad det var men när han alex eller vad han heter börjar dansa för new york-borna med sin pappa då började jag storböla. haha. det var så fint.... tjena! haha

Söta kommentarer 2008-12-15 @ 20:10:26
Blogg: http://sandragustav.blogg.se/lillafamiljengustav
Postat av: räka

hahahah,jag ser fasen helt lidande ut.

eller bara svullande.haha.vilken galant bild.

Söta kommentarer 2008-12-15 @ 20:21:46
Postat av: räka

haha,jag ser fruktansvärt lidande ut.

ungefär "wööh.inte en tugga till..."

haha.

man är ju galant när man äter.glufsglufs.

Söta kommentarer 2008-12-15 @ 20:24:51
Postat av: Anonym

åhhh vilken fin färg på mobilen.. fiiin fiiin

skönt att det vart en bra dag :d

spyro ä så juäkla söt.

vet du vad? jag tycker faktiskt vi får ses snart :P

söndag kanske??

och en annan sak. fått massa komplimanger för håret så ta åt dig. de tycker du är duktig. men de visste du redan va ;)

måste ses snart

pusss

Söta kommentarer 2008-12-15 @ 21:13:50
Blogg: http://wwwsaraclaesson.blogg.se/
Postat av: jennie

räka: det var svullande så bilden passade. men det var ruskigt sjukt gott. aldrig mer donken. räka och jennie och max. vad vackert tssss...

Söta kommentarer 2008-12-15 @ 21:14:02
Blogg: http://itismethatisher.blogg.se/
Postat av: Anonym

spyro är så sött.. tänk att ha en sån hemma hos sig. fy va kul! skönt med en bra dag. såna behövs.

tycker vi ska ses snart. kanske på söndag kanske??

lycka till nu på jobbet

pussen

Söta kommentarer 2008-12-15 @ 21:15:54
Blogg: http://wwwsaraclaesson.blogg.se/
Postat av: räka

indeed! och diskutera säljtekniker.

det är max när det går bra på arbetet och macka när det går dåligt.haha.

Söta kommentarer 2008-12-16 @ 15:24:24
Postat av: jennie

räkis: oooh ja gumman. we'ew gonna ruuule.puss

Söta kommentarer 2008-12-16 @ 16:24:48
Blogg: http://itismethatisher.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback