Hej här kommer segertåget...

Helgen var underbar trots den stora saknaden lillkillen och min älskling.
Bjussar på lite bilder.

Galna shoppingtjejer och en speedad Sara.



Sara på Avenyn första kvällen, vi åt på Bryggeriet som ligger till höger om henne på bilden.



Galet mycket folk som handlar löningshelgen.



På väg ut.
Jäkla suddig bild.



På väg.
Mitt läppglans ser alldeles vitt ut med blixten, haha.
Not pretty.



Maten på Rumpan Bar.
Sara leker linslus.



Minna gjorde något skumt och Sara blek misstänksam.
Våra samtal var inte så rumsrena så folk om kring satt och skrattade och tjuvlyssnade.



Jag och Jenny.



Världens godaste drinkar!
Citronpinnen is the shit.



Schyssta damer.
Mycket bröst åt höger, haha.
Yeah baby.



Helgens retardkort.
Jay Lenos dotter?



NK:s julskyltning.



Köpte två spegelfigurer på Bolagret som jag satte på toalettdörren.
Jag gillar det.



Lackstövlarna är redan favoriter, grymt sköna!



Fick en rosettväska på Rut m.fl.



Halsduk med pompombollar från Lindex och vantar från Rut m.fl.



Ballongformad jacka med stel "blomkrage" och fina detaljer från Rut m.fl.



På söndagen tog vi en sväng på NK och jag köpte den här kalendern från Mulberry ( istället för den rosa om ni minns, jag hann aldrig beställa den ).
Den rosa skulle jag ha fått i födelsedagspresent men jag pratade med mor min och det var okej att lägga till pengar på deh här istället.
Jag älskar färgen och jag har suktat efter en Mulberrykalender jättelänge!
Och det är en kombination av större kalender och plånbok vilket ger plus i kanten.



Sittter och pillar på den hela tiden, haha.
I'm such a dork!
Nu fick jag oväntat besök av Sara och vi ska iväg och luncha en sväng.
Förmodligen på Lakatos, mitt favoritställe.
Sedan är det jobb i Tranås som gäller för min del.
Illamåendet har nästan gått över helt men nu är jag tokförkyld istället och det är tydligen både Sara och Jenny med.
Vi lär ha smittat varandra i helgen.
How lovely.
Snoriga och hostiga hälsningar från mig och Sara...

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback