Årets julafton i ord.



( Mamma knäppte det här kortet idag... )
Hej, mina fina!
Hoppas er julafton har varit alldeles... alldeles underbar!
Jag har haft det fint, ätit så att jag nästan har spruckit och umgåtts med nära och kära.
Det var mysigt att fira jul tillsammans med både familjerna i år!

Mina julklappar samt våra gemensamma hittillls i år är:

- Ett limegrönt Nintendo DS från min familj.
- Super Mario till DS från farmor.
- Svinsnyggt amband från Calvin Klein av älskling.
- Lyxig korg med spasaker och läppglans från Sandra.
- Massor av badbomber, ansiktsmasker och liknande från Sara.
- Ett par filmer från Tommies syster och hennes pojkvän.
- Kastrull med piphällar och massa andra finesser från Tommies mormor.
- Ny dammsugare från Tommies föräldrar.
Behövdes!!
- En automatisk tvålpump med touchsensor från mamma och pappa.
- Biobiljetter från Tommies föräldrar.
- A6-checkar från pappas bror.
 Användbart!
- Canada snow tofflor, ljushållare och guldljus från Emmy.
- Den-försvunna-diamanten-spelet.

Imorgon ska vi till hans mormor och äta ( oh my, äta igen! ) och senare ska vi ut till min familjs vänner i Habo och byta lite paket och ha det trevligt.
Annandagen blir det bio med båda familjerna, vi ska se Australia.
Ta hand om er själva och varandra nu!

Kommentarer
Postat av: räka

puuh.jag var en halv sekund från att köpa den försvunna diamanten till dig. sköönt.

Söta kommentarer 2008-12-25 @ 19:55:49
Postat av: räka

sjukt sjuukt fin bild på er för övrigt!

Söta kommentarer 2008-12-26 @ 17:31:20
Postat av: Anonym

o en automatisk tvålpump spännande måste se. haft en bra kul annars gumman?

pusssas

Söta kommentarer 2008-12-26 @ 21:44:31
Blogg: http://wwwsaraclaesson.blogg.se/
Postat av: Anonym

räka: haha, tur att du inte gjorde det, och tack. jag ser lite läskig ut dock. men han är fin.

Söta kommentarer 2008-12-28 @ 13:29:02

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback