Shit, vad fet jag är kom jag på nu.

Mitt i allt skrivande så kände jag mig plötsligt lite ledsen.
Förmodligen för att jag är sjukt jäkla trött, men ändå.
Jag slant in här och skrattade så att jag nästan dooog.
Thank you Lord för den bloggen!

Jag snodde en lista från publishally.blogg.se men valde bara ut vissa frågor...
  • Vilken svordom använder du mest? Fuck, tveklöst.
  • Har någon någonsin kallat dig lat? Nej, men skulle du det så skulle ditt ansikte bli deformerat. Finns nog inte något mer förolämpande man kan säga till mig.
  • Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Moderna människor lyssnar på musik via datorn eller i-poden.
  • Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Oj. Världens bästa? Just nu gillar Coldplays senaste album men vad jag lyssnar på beror på hur jag mår.
  • Använder du huvtröjor? Nej. Det är inte vackert. Ser ut som en uppblåst badleksak.
  • Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Balder.
  • Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Jag har till och hört er, era rackare.
  • Är du blyg inför det motsatta könet? Finns väl ingen anledning.
  • Vilken film kan du alla replikerna till? Galet många faktiskt men Grease är ju en klassiker.
  • Läser du för skojs skull? Har alltid älskat att läsa.
  • Pratar du några andra språk? Viss finska och tyska och jäkligt bra engelska.
  • Diskar du din egen disk? Nej, jag och diskmaskinen har en deal.
  • Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Svenska, engelska och bild.
  • Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Karisma.
  • Vilken är din favorit drink? Citronpinne.
  • Gillar du din boende-situation? Folk säger att jag bor ganska trevligt men jag vill bo i villa.
  • Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej, jag var nörden som satt längst fram och delade ut papprena till de andra. Det är sant.
  • Vilken är din favoritfrukt? Vattenmelon.
  • Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Jobbmässigt, verkligen. I bloggen och privat, inte ett skvatt.
  • Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Vet du någon?
  • Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Britney Spears, haha. Sjukt.
  • Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Dave Peltzers "Pojken som kallades det"-serien.
  • Tycker du att du är attraktiv? Vissa dagar är jag sjukt snygg och vissa dagar är jag nästintill obehaglig. Så... sådär helt enkelt.
  • Vad är du allergisk mot? Färska tomater.

Kommentarer
Postat av: louise

hej jennie!

graaaattis på födelsedagen! hoppas du har en brabra dag! kram louise

Söta kommentarer 2008-12-05 @ 18:13:47
Blogg: http://profonde.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis grattis :)

Söta kommentarer 2008-12-05 @ 21:46:49
Blogg: http://byannamaria.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Grattis! (Bättre sent än aldrig, thihi)

Söta kommentarer 2008-12-06 @ 12:43:46
Blogg: http://publishally.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhhh pojken som kallades det. dom böckerna är sjukt bra men grät med.. + maten jag hade i magen kom upp. hemsk bok men förbaskat bra. hur har det gått med jobbet idag?? du har hunnit ta det lugnt va??

puss guman

Söta kommentarer 2008-12-06 @ 13:55:21
Blogg: http://wwwsaraclaesson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback