Ett sjätte sinne?



Tommies födelsedag var mysig.
Min familj och Biancas pojkvän ( ! ) var här på frukost.
Jag bakade scones till alla och vi hade massor utav pålägg, frukt och annat gott.
Tyvärr fick jag jobba lite på dagen men på kvällen kom hans familj och då blev det fika.
Annars rullar allt på.
Maria har börjat på jobbet, kul att ha någon mer i 20-års åldern.
Hon är ruskigt trevlig och vi ska jobba ihop idag, ska bli skoj.
( Hon har världens sötaste son tror jag! )
I övrigt så måste jag sluta låsa in mina nycklar i bilen!
Tommie fick åka från Jönköping till Tranås för att hjälpa mig igår.

I natt drömde jag en otäck sak om en vän, jag ringde upp henne direkt på morgonen eftersom jag kände på mig att något hade hänt.
Och det hade det!
Sånt där är otäckt.

Kommentarer
Postat av: SussieK

Det är ett vitt mexitegel hus i enplan :) Stort kök, stort vardagsrum, två toaletter, öppen spis, inglasad altan... Ja allt man kan önska sig! :D Det enda som saknas är en badtunna, men det är ju lätt fixat sen ;D

Söta kommentarer 2008-11-18 @ 13:44:26
Blogg: http://sussiek.blogg.se/
Postat av: räka

vad var det för händelse? sånt är skumt...

Söta kommentarer 2008-11-18 @ 15:00:29

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback