Mamma tycker att jag behöver ha mer koll.

Mamma tyckte att jag behövde en ordentlig kalender så den här kommer jag få i 21-års present.
Rosa, mönstrad kalvskinnskalender ( det kanske blir roligare att planera då? ) med plats för mina visitkort och liknande, med namngravyr, rosa papper och spegel.
Tjejigt värre men det får man ibland.
Svart smälter in i mängden och det vill jag inte.
Men shit vad dyrt det är med kalendrar om man ska ha sådana här, har inte tänkt på det innan...
Priserna låg på mellan 500 och 3000 kronor på sidan, bara för pärmarna då.



Det känns som om...
Men nej.
Så kan det inte vara.
Men varför får jag känslan?
Jag har alltid kunnat lita på min intuition.
Kan jag det i detta fallet eller är det min hjärna som spelar mig ett spratt?

Kommentarer
Postat av: T

Fin kalender!

Söta kommentarer 2008-11-20 @ 14:32:29
Postat av: Anonym

jag gillar den massa massa.

Söta kommentarer 2008-11-20 @ 20:35:50
Blogg: http://itismethatisherblogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback